Таких "радників з різних питань" Google виділив в окремий кластер розмовних чат-ботів і дав їм назву — Gems.
Gems — це індивідуальні версії Gemini (генеративного штучного інтелекту від Google), які допомагають у вирішенні повторюваних задач або отриманні поглиблених знань в нових сферах. З моменту запуску в серпні 2024 року Gems були найбільш затребуваною функцією Gemini Advanced (платний пакет Gemini до березня 2025 року). Користувачі перетворили Gems в перекладачів, підказчиків, репетиторів з математики та копірайтерів.
Сильні сторони Gems
- Gems дає поради тільки тоді, коли його про це просять (погодьтесь, це велика перевага перед людиною, яка часто-густо не може себе втримати від спокуси вказати "як правильно").
- Він не тільки дає поради, а може їх виконати для вас. Принаймні, показати, як порада працює або виглядає в конкретному випадку.
- Якщо порада призведе до успіху, Gems ніколи не дорікне, що цим ви маєте завдячувати саме йому :).
Слабкі сторони Gems
- Головним недоліком порад від Gems на сьогоднішній день є те, що вони можуть бути банальними, дурними і навіть брехливими. Але ж він навчається, і дуже швидко, отже, стає "розумнішим" щохвилини.
Користуватись Gems чи ні, вирішувати вам. Але з власного досвіду скажу, що спілкування з Gems захоплює.
Отже продовжую. Зібравши користувацький досвід, Google розробив колекцію Gem-ботів, що орієнтовані на вирішення типових задач.
На сьогодні колекція, що входить майже до всіх пакетів Google Workspace, складається з 9 Gems.
- "Генератор ідей"
Допоможе знайти натхнення або оригінальні ідеї для вечірок, подарунків, бізнесу тощо - "Кар'єрний консультант"
Розкриє кар'єрний потенціал. Надасть детальний план, як покращити навички й досягти кар’єрних цілей. - "Помічник із програмування"
Підвищить навички програмування. Незамінний помічник у створенні проекту при одночасному навчанні. - "Копірайтер"
Надасть допомогу в написанні брендованого контенту, який буде в нагоді при вирішенні маркетингових задач. - "Репетитор із навчання"
Створений, щоб допомогти засвоїти нові концепції та навчитися їх застосовувати. Просто розкажіть, чого б ви хотіли навчитися, і він допоможе почати. - "Спеціаліст із комунікацій"
Універсальний комунікатор: створює персоналізовані повідомлення для потенційних клієнтів, підтримує відносини, стимулює залучення. - "Помічник із продажів"
Знайде точні формулювання, надасть переконливі докази, напише презентацію, створить цінну пропозицію. - "Аналізатор настроїв"
Проаналізує відгуки клієнтів, виявить тенденції, надасть рекомендації. - "Редактор тексту"
Покращить навички у письмі. Надасть зрозумілий, конструктивний відгук про текст — від граматики до структури.